Ik was vroeger een verwoed hoorspelluisteraar. Waar kan ik nog hoorspelen beluisteren?

Ik heb geprobeerd via itunes podcasts te downloaden maar die heeft een heeeeeel beperkt assortiment.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
radio?
Kimath
12 jaar geleden
Zoek eens op Leviathan Chronicles in iTunes, Engels hoorspel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat leuk!! Ik ook!! En inderdaad: "video killed the radiostar"

Het beste antwoord

Probeer deze link eens. Door jouw vraag zal ik daar ook eens gaan neuzen want wij waren vroeger grote fan van "Sprong in het heelal" en "Monus de man van de maan". Zou ik graag nog eens willen horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Sprong in het heelal" heb ik op cd staan. Mag je hebben. Weet alleen niet hoe ik je moet bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, maar hoeft niet. Ik heb intussen de eerste aflevering ervan op die site al beluisterd. Leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weten jullie ook nog "de Witte hel" of zijn jullie nog niet zo oud? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker ken ik de witte hel.
Toen mijn vader nog leefde,,in 1968 had hij deze op een bandrecorder band staan.
Als kind luisterde ik mee.
En wat dacht je van Apollo 21 met mat meldon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, geweldig, wat zijn we dan toch al oud he? ;-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Ik heb 2 sites voor je, bij de ene moet je betalen, en de ander is van een hoorspel fan, die steeds andere hoorspelen op zijn site zet.
12 jaar geleden
'Het bureau' van Voskuil is op de radio geweest en wordt nu herhaald. Het is als podcast te beluisteren via: http://feeds.ntr.nl/hoorspel-hetbureau
Wat mij betreft een aanrader! En fijn lang, 475 afleveringen...
De eerste 80 staan nu al op de website en de rest komt er later bij of is live aan de radio mee te luisteren: http://programma.ntr.nl/10488/hetbureau/page/1061/podcast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Heb de eerste 80 al gedownload.
http://www.meff.nl/hoorspel/ is een heel goede site. Als je Apple gebruikt dan kun je ook veel hoordpelen als podcast vinden,
Luisterboeken zijn er bij luisterrijk.nl en winkels als bol. com enz.